Přihlášení

Nemáte účet? Zaregistrujte se

0

Oblíbené produkty

Nemáte uloženy žádné oblíbené produkty.

0

Nákupní košík

Cart empty
Jsem prázdný

Doprava a platba

Doprava zboží

Dodávka objednaného zboží se řídí dostupností produktu a provozních možností prodávajícího (dle vytížeností expedice)

Místo odběru či dodání je stanoveno v objednávce kupujícího, a to jako Doručovací adresa. V případě neuvedení Doručovací adresy je považována za dodací adresu fakturační adresa.

Dopravu zboží ZDARMA zajišťuje prodávající po celé ČR bez ohledu na výši objednávky.

Zpravidla je doprava zajištěna smluvním dopravcem. Naše firma spolupracuje s kurýrní službou PPL, FOFRTRANS, DHL, 123 kurýr, TOPTRANS, DACHSER, DPD. Konkrétní kurýrní službu si zákazník může zvolit jen ve výjimečných případech, neboť přiřazujeme dopravce dle velikosti a hmotnosti kartonu. Vzhledem ke skutečnosti, že židle či stoly jsou objemnější, nelze naše zboží posílat do parcel shopů, kde si může zákazník zboží vyzvednout osobně. Objemné zboží je často posíláno na paletě kvůli bezpečnosti. Pokud tomu tak je, vrací zákazník paletu dopravci při převzetí zpět (pokud ji zákazník nechce či nepotřebuje). Doporučuje se, pokud je to možné, si zboží ihned při převzetí zkontrolovat. Pokud to možné není, je nutné minimálně zkontrolovat obal a v případě, že je obal či obsah zásilky poškozen, je nezbytné tuto skutečnost uvést na přepravní list doručující společnosti. Jedině tak jsou prokazatelné a uznatelné škody, způsobené při přepravě. Pokud není v přepravním listu uvedeno poškození zásilky při převzetí, nemá zákazník nárok na náhradu škody.

Za splnění dodávky se považuje dodání předmětu plnění na místo uvedené jako Dodací adresa v objednávce. Součástí dodávky není instalace předmětu plnění ani montáž, není-li sjednáno ve smlouvě o koupi jinak. Dopravu na adresu doručení zajišťuje prodávající zdarma. Rozvoz zboží ZDARMA zajišťuje prodávající po celé ČR.

K zajištění dopravy objednávky velkého objemu nevyužíváme kurýrního dopravce, nýbrž zajišťujeme dopravu vlastním autem IVECO DAILY.

Dopravné na Slovensko nebo mimo ČR

Cena přepravy pro Slovensko je kalkulována individuálně dle hmotnosti a velikosti zásilky a charakteru zboží. Doprava na Slovensko a mimo ČR není zdarma.

Je možný taktéž osobní odběr zboží v expedičním skladu v Boskovicích a zajištění vlastního odvozu.

V tomto případě je vždy nutná dohoda mezi zákazníkem a dodavatelem ohledně termínu a času expedice.

Platba

Vybere-li si zákazník zboží na e-shopu www.kresla-zidle.cz, je povinen za zboží zaplatit jeho kupní cenu. Prodávající (dodavatel) je majitelem zboží a prodává ho kupujícímu (zákazníkovi). Zboží je majetkem prodávajícího do doby úplného zaplacení ceny zboží kupujícím. Kupující má několik možností platby za zboží:

  1. v hotovosti na prodejněprodávajícího,
  2. platební kartou na prodejněprodávajícího,
  3. bankovním převodem při zadání objednávky (zálohová faktura)
  4. bankovním převodem na fakturu se splatností u státních a veřejných institucí a firem
  5. on-line platební kartou VISA a MASTERCARD přes platební bránu společnosti ComGate Payments, a.s.  https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana

         platební metody - platby kartou nebo platebními tlačítky bank 
         kontaktní údaje na společnost ComGate Payments, a.s. pro případné reklamace nebo dotazy k platbám:
         ComGate Payments, a.s.
         Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
         E-mail: platby-podpora@comgate.cz
         Tel: +420 228 224 267

 06. dobírkou - platbou v hotovosti v místě předání a převzetí zboží (dodání smluvním dopravcem), tato služba je zpoplatněna částkou 65,- Kč nebo platbou platební kartou přes platební                terminál u kurýrní služby - tato služba je zpoplatněna částkou 65,- Kč, je však možná pouze u některých smluvních dopravců a pouze ve větších městech. 

Můžeme vám pomoci něco najít?